BDAR

Šioje svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume sklandų jos veikimą ir pagerintume jūsų naršymo patirtį.

Privatumo politika

VERTIS

Vertimo paslaugų administravimo informacinė sistema leidžia lengvai užsakyti ir administruoti vertimo paslaugas, užtikrinant efektyvų jų valdymą.

Registruotis

Dažniausiai užduodami klausimai

Vertimo paslaugų administravimo informacinę sistemą prižiūri Priėmimo ir integracijos agentūros specialistai. Sistema yra prieinama tiek trečiųjų šalių piliečiams – jų suprantama kalba, tiek valstybinių institucijų atstovams.

Vertimo paslaugas gali užsisakyti vartotojai, turintys šias roles vertimo paslaugų administravimo informacinėje sistemoje: • sistemoje užregistruoti paslaugos gavėjai (PG); • paslaugų užsakovai (pvz., valstybinės institucijos ir jų atstovai); • Priėmimo ir integracijos agentūros (Agentūros) informacinę sistemą administruojantys darbuotojai.

Registruotis sistemoje ir vertimo paslaugas gali užsakyti-gauti prieglobsčio prašytojai ir prieglobstį gavę asmenys.

Paslaugų užsakovais gali būti valstybinės institucijos ir jų atstovai, kuriems reikalingos vertimo paslaugos.

Galima pasirinkti vertimą raštu, vertimą žodžiu gyvai, vertimą telefonu arba vertimą vaizdo (video) konferenciniu skambučiu.

Šiuo metu vertimų paslaugas galite užsakyti 24 skirtingomis kalbomis: arabų, kurmandži, tadžikų, nuer, ukrainiečių, turkų, persų, sorani, anglų, somalių, ispanų, sinhalų, prancūzų, badini, lietuvių, dari, urdu, ngalų, kurdų, tigrajų, tamilų, rusų, hindi ir azerbaidžaniečių. Svetainėje pasirinkus vieną iš nurodytų kalbų, informacija Vertimo paslaugų administravimo sistemoje ir SMS žinutės pranešimai bus atvaizduojami pasirinkta kalba.

Vertimo paslaugos suteikiamos šiose institucijose prireikus vertimo paslaugų prieglobsčio ir integracijos procedūrose, kitose srityse: • Migracijos departamente; • teismuose (teisminiai procesai susiję su imigraciniais procesais); • švietimo institucijose; • Užimtumo tarnyboje; • sveikatos priežiūros įstaigose; • savivaldybėse; • Užsieniečių registracijos centre.

Vieno vertimo užsakymo metu maksimaliai galima užsakyti 20 A4 formato puslapių. Raštu verčiami šie asmeniniai dokumentai: • asmens dokumentai; • gimimo liudijimas; • santuokos liudijimas; • skyrybų dokumentai; • globos dokumentai; • mirties liudijimas; • išsilavinimą pagrindžiantys dokumentai; • licencijos (kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai); • sveikatos išrašai; • procesiniai teismo dokumentai; • prieglobsčio nagrinėjimo procedūros dokumentai.

Prisijunkite prie savo paskyros ir spauskite mygtuką Užsakyti vertimą . Pasirinkite vertimo paslaugos tipą telefonu/žodžiu/raštu ar video konferenciniu skambučiu. Pasirinkite kalbą, datą ir laiką, paslaugos tikslą ir užpildykite kitus žvaigždute pažymėtus (privalomus) laukus. Jei vertimas pasirinktas raštu, prisegite dokumentus, kuriuos prašote išversti. Jeigu vertimo paslaugų reikia skubiai, pažymėkite varnelę ties laukeliu Skubos tvarka? . Kai užpildomi visi privalomi laukai ir pastabos (pasirinktinai), paspaudus mygtuką Išsaugoti ir siųsti , kitame lange matysite savo užsakymo informaciją. Peržiūrėję, ar užsakymo informacija teisinga, spauskite mygtuką Pateikti .

Užsakytą vertimo paslaugą galite atšaukti savo profilyje paspaudus Mano užsakymai ir pasirinkus ant norimo atšaukti užsakymo bei paspaudus mygtuką Atšaukti .

Taip, yra galimybė užsisakyti skubų vertimą bet kuriam vertimo paslaugų tipui.

Taip, vertimo paslaugų limitas yra. Limitą ir kiek vertimo paslaugų liko neišnaudota galima pasitikrinti prisijungus prie savo paskyros.

Jei susitikimo metu ir rezervuotam laikui dar nepasibaigus pokalbis nutrūksta, skambutį galima inicijuoti iš naujo. Sumuojamas pokalbio laikas.

Taip, vertimo paslaugos pasiekiamos visoje Lietuvoje.